Nuffnang Ads

Cikgu Shah Reyel

Cikgu Shah Reyel
DUNIA TANPA GMO!!!!

Followers

Total Pageviews

Monday 8 April 2013

PERTANDINGAN BOLA SEPAK MSSD PETALING PERDANA

Assalamualaikum dan selamat pagi!

Have you shake today!

Sejak dua menjak ni, saya sibuk sedikit menguruskan kerja - kerja di sekolah, peribadi dan Herbalife..

Kerja- kerja di sekolah, dalam proses setelkan...
1. Bulan Sains
2. SPPBS
3. Fail KSSR
4. Bilik KSSR

Kerja di sekolah yang sedang buat sekarang ni ..... Latihan dan membiimbing murid mewakili pasukan bola sepak sekolah...

Walau kalah pada perlawanan pertama pagi tadi, murid sekolah saya menunjukkan peningkatan dari masa ke semasa.. Peningkatan dari segi memberi hantaran "one - two" kepada kawan, menutup zon lawan, menjaga zon masing - masing dan mematuhi arahan jurulatih iaitu saya...

Kami, SK Taman Sri Muda kalah 0-3 kepada SK Seksyen 19, Shah Alam (nostalgia sebab SK Seksyen 19 ialah sekolah rendah lama saya belajar dahulu...

Tiada video dan gambar dapat diambil sepanjang perlawanan tadi....

Hanya nukilan daripada saya, kali ini..

Esok, kami berehat satu hari...

Lusa, tulat dan keesokan selepas tulat, kami ada game seterusnya memnentang SRAI Seksyen 19, SK Seksyen 20 dan taun rumah zon MSSD, SK Seksyen 24...

Kami masih ada peluang, kena menang ketiga- tiga perlwanan akan datang...

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA....

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI!!


SIMPLE, MAGICAL AND FUN...

No comments:

Post a Comment

BMI Calculation

My Blog List

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...