Nuffnang Ads

Cikgu Shah Reyel

Cikgu Shah Reyel
DUNIA TANPA GMO!!!!

Followers

Total Pageviews

Wednesday 10 April 2013


GEMBIRA MASUK RUMAH BARU

Pada tengah hari, saya mndapat panggilan daripada pemaju rumah baru saya di Seksyen 30, Shah Alam mengenai jemputan membayar bil air dan elektrik di pejabat mereka pada hari ini...

Saya gembira, bayang rumah baru semakin kelihatan...

Sesampainya di pejabat mereka pada pukul 4 petang, saya mengisi borang tersebut sambil dilayan mesara oleh dua orang pekrja berbangsa Cina, seorang lelaki dan seorang perempuan... 

Sambil mengisi juga, saya bersembang dgn salah seorang excutive di syarikat tersebut.. Di antara topik ialah tarikh dijangka masuk rumah...

Sambil berseloroh, excutive tesebut mnjawab "Hujung tahun ni , mungkin dah boleh masuk"

Saya mengira dengan jari... "Berapa bulan ya mulai sekarang?" "8 bulan lagi. Alhamdulillah..."

Saya mengucapkan syukur kepada Allah ... Alhamdulillah...

Siapa - siapa yang belum memiliki rumah, segeralah membeli rumah supaya kita dapat tinggal satu keluarga kita dengan perasaan tenang dan tenteram...


No comments:

Post a Comment

BMI Calculation

My Blog List

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...